hu rs sk
0 db

Általános Szerződési Feltételek

4K Ipari Megoldások és Szolgáltatások Kft. - mesterszerszam.hu

Általános Szerződési Feltételek



Megrendelés:

Megrendelés levél, fax, e-mail küldésével, ráutaló magatartással, illetőleg közvetlenül, a honlapon történő regisztrálást követően az online rendelési felület használatával, vagy telefonon keresztül, illetőleg Megrendelő lapunk kitöltésével történhet. Megrendelésen a termék cikkszámát, rövid megnevezését, a rendelt mennyiséget, nettó árat, fizetési módot és szállítási módot kérjük feltüntetni. Amennyiben a megrendelést a beérkezését követő 3 munkanapon belül nem igazoljuk vissza, azt befogadottnak tekintjük, azonban esetleges jogos kár- és kötbérigényt csak az általunk egyedileg visszaigazolt rendeléssel kapcsolatban tudunk fogadni. Megrendelés csak jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával történhet, függetlenül attól, hogy azt a megrendelő cégszerűen aláírásával ellenjegyezte-e. Megrendeléssel minden adószámmal rendelkező egyéni vagy társas vállalkozás élhet. Fogyasztói szerződés keretében nem értékesítünk. A megvásárolt termékeink továbbértékesítése is kizárólag csak érvényes adószámmal rendelkező egyéni vagy társas vállalkozások felé lehetséges. A legkisebb rendelési érték nettó 5 000 Ft. Megrendelés lemondása ( módosítása ) kizárólag írásban, az általunk a gyártó felé továbbított megrendelés elküldése előtt lehetséges költségmentesen. Minden más esetben a lemondás esetén nem vagyunk kötelesek elfogadni a Megrendelés módosítását. Felmerülő költségeink kompenzálására a meghiúsult megrendelés értékének 25 százalékát jogosultak vagyunk a Vevőre áthárítani, s azt Vevő részére leszámlázni. Megrendelés benyújtása, szállítólevél, számla aláírása az Általános Szerződési Feltételeink elfogadását jelenti. Fenntartjuk a szállítási és fizetési feltételeink érvényességét a Vevő ettől eltérő vagy ellenkező feltételeivel szemben is. Egyéb megállapodás hiányában az Általános Szerződési Feltételeink az irányadóak. Vitás esetek eldöntésénél elsősorban megegyezésre törekszünk, eredménytelenség esetén polgári peres eljárásnál a székhelyünk szerinti Városi Bíróság illetékességét kötjük ki.

Regisztráció, információk:

Adatait legegyszerűbben a honlapunkon történő regisztráció során tudja megadni. Kizárólag az együttműködéssel, az üzleti élettel kapcsolatos célból őrizzük meg adatait. Az ajánlatküldés, rendelési folyamat, számlaküldés interneten, a megadott e-mail cím használatával történik. Ezért nélkülözhetetlen, hogy a regisztráció során megadja e-mail elérhetőségét. A regisztrációjával beleegyezik e-mail elérhetőségének üzleti célú felhasználásába. Az egyéb üzleti levelezésen túl hírlevélben is küldünk tájékoztatást az új termékekről, az ingyenes szállítási napokról, kedvezményekről, akciókról, stb. Amennyiben nem kíván hírlevelet fogadni, a hírlevél alján látható leiratkozásra kattintva lemondhat erről a lehetőségről. Az általunk küldött hírlevél az e-mail elérhetőségen kívül más személyes adatot nem tartalmaz. Az adózónak az adóazonosító számát ( adószámát ) az adózással összefüggő minden iraton fel kell tüntetnie. Az egyéni vállalkozó gazdasági tevékenység során az "egyéni vállalkozó" megjelölést ( vagy annak e.v. rövidítését ) és nyilvántartási számát neve ( aláírása ) mellett minden esetben köteles feltüntetni. Az adószám illetve nyilvántartási szám utólagos feltüntetése miatti számla helyesbítés költséget von maga után, melynek összege az aktuális Általános Szerződési Feltételekben rögzített. Amennyiben a regisztráció során az adatok tévesen illetve hiányosan lettek megadva és ez miatt új vagy korrigált számla kerül kiállításra, ennek átalány költségét a megrendelő felé kiszámlázzuk. Az új vagy korrigált számla kiállítása a költség kiegyenlítését követően történik. Az átalány költség 4 000 Ft + áfa. A számlát az áruval együtt a csomagban küldjük. Levélben nem küldünk külön számlát. Elveszett számla pótlása a megrendelő e-mail címére küldött pdf-el díjmentes, postai feladás esetén 2 000 Ft + áfa.

Árak:

Valamennyi árunk Zsombó telephelyi paritású. A jelenlegi árjegyzékünk van érvényben, minden megelőző árlista érvénytelen. A termékek mellett feltűntetett ár nem tartalmazza az esetleges szállítási, összeszerelési és beüzemelési költségeket. Az ár akciós termék esetén a meghirdetett időtartam alatt, a készlet erejéig érvényes és csak akkor végleges, ha azt a rendelést követően visszaigazoljuk. A termék végleges ára az ár, amely a megrendelés visszaigazolásában feltűntetésre kerül. Az online rendelés esetén a termékek áráért csak a megrendelés visszaigazolása után vállalunk garanciát. Az árváltozás jogát a megrendelés visszaigazolásáig a 4K Ipari Megoldások és Szolgáltatások Kft. fenntartja. Amennyiben a 4K Ipari Megoldások és Szolgáltatások Kft. minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a 4K Ipari Megoldások és Szolgáltatások Kft. nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától.

Engedmények:

Az engedmény mértékéről, lehetőségéről megrendelés elküldése előtt célszerű tájékozódni. Keretmegállapodás megkötésével egyedi engedményeket, további kedvezményeket biztosítunk a Vevő részére. Az engedmény biztosításának egyik feltétele, hogy a Vevő lejárt fizetési határidejű számlával ne rendelkezzen, illetőleg azok teljesítéséről írásban megegyezzen a Szállítóval.

Teljesítés helye, határideje:

A teljesítés, a mennyiségi és minőségi átvétel helye – amennyiben ettől eltérő megállapodás nincs – minden esetben a Szállító telephelye. Amennyiben az áru átvétele nem a telephelyen történik, az áru szállításával kapcsolatos valamennyi kockázatát a vevő viseli. A teljesítés szokványos határideje belföldi beszerzésű termékeknél 2-5 nap, import termékek esetén pedig 2-21 nap. Ha a Szállító rajta kívül álló okokból kényszerül a határidő átlépésére, ( pl. beszállítói késedelem ) akkor ezt a körülményt lehetőség szerint rövid határidőn belül a Vevő tudomására hozza. Késedelmes teljesítésből fakadó kötbérigény – amennyiben forgalmazó a fentiek alapján járt el – nem nyújtható be. Lejárt fizetési határidejű számla megléte esetén a korábban visszaigazolt vagy befogadott megrendelést jogunkban áll minden következmény nélkül semmisnek tekinteni, illetve annak teljesítését elhalasztani.

Szállítás:

Amennyiben nincs külön megállapodás a szállítás módjára, akkor a számunkra legmegfelelőbb módon kézbesítjük az árut. Az áru kézbesítése minden esetben a vevő kockázatára és felelősségére történik. Amennyiben vevő megrendelése nettó 80 000 Ft fölötti értékű, s legfeljebb 40 kg tömegű, a belföldi szállítás költségét magunkra vállaljuk, Vevő számára a szállítás ebben az esetben ingyenes. Amennyiben a termék tömege nem haladja meg a 40 kg-ot, de biztonságosan csak raklapon szállítható, a szállítási költségre egyedi ajánlatot küldünk, úgyszintén ha a csomag amorf, nem görgősorozható vagy túlméretes. Minden más esetben, illetve soron kívüli, vagy részszállítás estén a szállítás költsége ( gyorsposta, futárszolgálat, átalány, ) a Vevőt terheli. Amennyiben vevő nem veszi át a csomagot, az ismételt kiszállítás költségét kiszámlázzuk a vevő részére. Ez esetben jogunkban áll a megállapodott fizetési módot megváltoztatva előreutalást követően teljesíteni a megrendelést. Az aktuális szállítási költségek megtekinthetők honlapunkon a Szállítási díjtáblázat menüpontra kattintva.

Csomagátvétel:

A csomag kézbesítéséről a futárszolgálat további tájékoztató e-mailt küld önnek a kézbesítés napján, reggel. Az e-mail tartalmazni fogja:

  • a csomag nyomkövetési számát, amely alapján nyomon követheti a csomag aktuális állapotát
  • a kézbesítő futár telefonos elérhetőségét
  • linket, melyen keresztül - szükség esetén - megváltoztathatja a kiszállítási címet vagy napot

Sérült csomag esetén:

  • készítsen néhány fotót a csomagról, még annak felbontása előtt. A fotókat küldje el e-mailben részünkre !
  • a futár jelenlétében tételesen vegye át a termékeket a csomagban található számla vagy szállítólevél alapján. Hiány illetve sérülés esetén a jegyzőkönyvben rögzíteni kell az eltérést és jelölni, hogy tételes átvétel történt.
  • a futárral az átvétel során közösen vegyenek fel jegyzőkönyvet. Jegyzőkönyv hiányában a reklamáció automatikusan elutasításra kerül.
  • amennyiben nem csak a külső csomagolás sérült, hanem a termék is, a honlapunkon található Hibabejelentés / RMA űrlap kitöltésével jelentse be a sérülést / hibát, annak minél részletesebb leírásával.
  • készítsen néhány fotót a hibáról, a termék állapotáról és azokat küldje el e-mailben részünkre. A fotók segíthetnek a hiba jellegének megállapításában illetve annak kiküszöbölésében.
  • őrizze meg a küldemény összes csomagolását / a gyűjtődobozt is /, ezek hiányában a reklamáció automatikusan elutasításra kerül.
  • az eseményről 24 órán belül írásban tájékoztasson bennünket, hogy a szükséges tennivalókról egyeztetni tudjunk.

Csomagolási tájékoztató:

Az általunk küldött csomagokat mesterszerszam.hu feliratú színes ragasztószalaggal zárjuk le, szükség esetén kézi pántolószalaggal erősítjük, öntapadós futárcímkével látjuk el. A futárcímkén az esetleges utánvétel összege is látható.

Minden olyan esetben, amikor a kiszállításra kerülő csomag látszólag

  • már korábban felbontásra került, vagy
  • nem a céges ragasztószalagunkkal van lezárva, illetve
  • más - akár a futárszolgálat - által utólagosan lett leragasztva

a csomagot csak tételesen, jegyzőkönyv kitöltésével vegye át !

A fenti, az átvétellel kapcsolatos szabályok alkalmazása esetén tudjuk a sérüléssel / hiánnyal kapcsolatos bejelentését érdemben vizsgálni, bármely kitétel elmulasztása esetén a reklamációt nem áll módunkban figyelembe venni.

Általános fizetési feltételek:

A vevő a részére kiállított számlát a feltüntetett időpontig köteles kiegyenlíteni. Beszámítolás, illetve bármely más okból történő visszatartás nem lehetséges. A késedelmi kamat mértéke a - szerződéskötés pillanatában aktuális - jegybanki alapkamat 20 százalékkal megemelt értéke. Késedelmes fizetés esetén a késedelem időtartamának minden egyes megkezdett napjára a késedelmi kamat 365-öd részét vagyunk kénytelenek felszámítani késedelmi kamatként. A teljes vételár és esetleges kamatainak kiegyenlítéséig fenntartjuk az áru feletti tulajdonjogunkat, de a kárviselés terhét a Vevőre hárítjuk. A teljes egészében ki nem fizetett áru nem terhelhető meg, harmadik személy kielégítésére nem szolgálhat. Kiállított számlával kapcsolatos kifogást az áru átvételét követő 5 munkanapon belül tudunk fogadni. Amennyiben a Vevő nem teljesíti fizetési kötelezettségét, jogunkban áll az átadott árut visszakövetelni, a visszaszármaztatott árura bérleti díjat felszámítani, az áru kézhezvételétől annak visszaszolgáltatásáig terjedő időtartamra, illetőleg a lejárt fizetési határidejű számlák pénzügyi rendezéséhez - külön értesítés nélkül - minden jogi lehetőséget igénybe venni. Kiállított előleg számla ellenértékét nem áll módunkban visszautalni, azt csak áruvásárlás esetén tudjuk beszámolni. Devizaszámlánkra történő utalás esetén valamennyi, az utalással kapcsolatosan felmerülő bankköltség a vevőt terheli. Amennyiben vevő az átutalásos számlát befogadja, úgy értelmezzük, hogy az áru ellenértéke rendelkezésére áll, nincs akadály a számla határidőre történő rendezéséhez. A kiállított számlát csomagküldés esetén az áruval együtt a csomagban küldjük. Postai úton kézbesítésre kerülő számlaküldés átalányköltsége 1 500 Ft + áfa.

Jótállás, szavatosság:

A Fogyasztóvédelemről szóló törvény előírásait minden esetben kötelezően alkalmazva, termékeinknél általában 24 hónapig szavatoljuk, hogy termékünk értékesítéskor semmiféle anyag-, gyártási illetve, technikai hibával nem rendelkezett. Jótállásra kötelezett termékeink körét a hatályos törvények határozzák meg. A termék szavatossága azt jelenti, hogy az árucikk a vásárlás időpontjában megfelel a jogszabályban vagy az eladó és vevő által egyeztetett és elfogadott szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.
A szavatosság azonban nem terjed ki a nem rendeltetésszerű, vagy a használati utasításban leírtaktól eltérő működtetésből eredő hibákra. A szavatossági időtartamon belül hibás teljesítésre hivatkozva reklamáció nyújtható be. A reklamációt a vásárlás helyén kell bejelenteni, a hibás termék és a fizetési bizonylat felmutatása mellett. A terméket minden tartozékával együtt szíveskedjenek visszajuttatni. A reklamációról a kereskedő köteles jegyzőkönyvet felvenni. A kettő éves szavatossági időtartam kettő részre oszlik. A vásárlást követő első hat hónapban annak bizonyítása, hogy a termék vásárláskor hibátlan volt, az eladó feladata. Az ezt követő másfél évben pedig a fogyasztónak kell bizonyítania a hibás teljesítést. Szavatosság esetén a fogyasztónak nem minősülő vásárlónak kell bizonyítania, hogy teljesítéskor a termék már hibás volt. A kifogásolt árut a jótállási vagy szavatossági időn belül kell visszaküldeni telephelyünkre, a vásárlást bizonyító számla másolatával, illetve a hiba jellegének és keletkezési körülményeinek pontos megjelölését tartalmazó írásos nyilatkozattal. A viszonteladó által visszajuttatott árunál, az általa kiállított számla másolata is szükséges. A visszajuttatott terméket minden esetben megvizsgáljuk, s amennyiben a hiba nem javítható és a reklamáció jogos, új termékre cseréljük. A javításra szoruló olasz import áruk teljes körű szervizelésének helye: Vignola ( Mo ), Olaszország. Törekszünk arra, hogy a jogosan jótállásra / szavatosságra kötelezett árut 21 napon belül a hibát orvosolva visszajuttassuk a Vevő részére. Amennyiben a hibás áru visszaszállítása bennünket terhel, úgy mindenképp szükséges a jótállási / szavatossági igény írásos bejelentése, melynek tartalmaznia kell a korábban felsoroltakon túl az átvétel helyét, lehetséges idejét, valamint a kapcsolattartó személy nevét és elérhetőségét. Amennyiben a visszajuttatott terméknél semmilyen hibajelenség nem jelentkezik, átvizsgálási költséget számolunk fel. A karbantartási munkák elvégzése a vásárló feladatát képezi, így csak karbantartott, tiszta termékeket veszünk át javításra. Ellenkező esetben karbantartási, tisztítási költséget vagyunk kénytelen felszámolni. A számlán bármely szabálytalan javítás, törlés, átírás vagy valótlan adatok bejegyzése automatikusan a szavatosság érvénytelenségét vonja maga után. Fogyasztói szerződés keretén belül nem értékesítünk, így nincs lehetőség a vásárlást követően elállásra hivatkozva a termék visszaküldésére.
Téves megrendelés következtében vagy más, egyeztetett okból visszaküldött lezárt csomagolású, / pld. buborékfólia / áru visszavétele esetén - amennyiben az eredeti sértetlen csomagolás megbontásra került, a terméket 20-40%-al csökkentett áron áll módunkban visszavásárolni. A jótállással, szavatossággal, elállással kapcsolatos aktuális jogi információk a Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján érhetőek el, illetve a törvény teljes szövege ide kattintva érhető el.

Megszűnik a szavatossági kötelezettség többek között akkor, ha a meghibásodás az alábbi okok miatt következik be:

  • nem rendeltetésszerű használatból eredő kár, amely lehet baleset, szerencsétlenség, helytelen tárolás, nem megfelelő üzemeltetés, rongálás, külső beavatkozás, stb.
  • erős napsugárzás, nedvesség, elemi kár, vagy bármilyen mechanikus sérülés miatt bekövetkezett károsodás;
  • illetéktelen szerviz, illetve magánszemély beavatkozása által okozott károsodás;
  • bármely más, a Használati utasításban felsorolt tényező.

Jótállással, szavatossággal kapcsolatos díjtételek:

Átvizsgálási díj:   4 000 Ft + áfa / termék
Tisztítási díj:   2 000 Ft + áfa / termék
Napi bérleti díjak:   30 000 Ft nettó termékár alatt a számlázott nettó ár 3%-a, minden más esetben napi 2%
Napi tárolási díj:   Termék nettó eladási értékének 1 %-a

Reklamáció:

Szavatossággal, jótállással kapcsolatos bejelentés a honlapunk főoldalán elérhető Hibabejelentés /RMA menüpontban található űrlap kitöltésével lehetséges. A bejelentésre válaszolva RMA számot adunk meg. A reklamációval kapcsolatos ügyintézés kizárólag írásban történhet. Amennyiben a termék visszaküldése szükséges, annak költsége a vevőt terheli. A visszaküldés során, a csomagon fel kell tüntetni az RMA számot, ennek elmaradása esetén a csomag átvétele nem lehetséges. A visszaküldés során a termékkel együtt a kiállított jegyzőkönyv másolatát, illetőleg a termékhez kapcsolódó számla másolatát csatolni kell. Ha a reklamációját jogosnak találjuk, az árut a raktárkészlettől függően térítésmentesen kicseréljük és visszajuttatjuk. Nem megalapozott reklamáció esetén a visszajuttatás a vevő feladata és költsége. El nem szállított terméket 30 naptári napig áll módunkban díjmentesen tárolni, ezt követően tárolási díjat vagyunk kénytelenek felszámolni. 90 nap tárolást követően – amennyiben Vevő ez idő alatt másképp nem rendelkezik - úgy tekintjük, hogy a vevő lemondott a termék tulajdonjogáról, így a termék megsemmisítéséről illetve más hasznosításáról jogunkban áll intézkedni. A reklamációk szakszerű ügyintézése céljából jogunkban áll a telefonbeszélgetéseket rögzíteni, az e-maileket megőrizni.

Titoktartás:

Valamennyi, az együttműködéssel kapcsolatos információ bizalmas, üzleti titoknak minősül, ezért ezek, jogosulatlan harmadik féllel történő megosztása üzleti érdeket sért. Üzleti titoknak minősül többek között az alkalmazott ár, kedvezmény, kondiciók, levelezés. Az üzleti titoksértés esetén jogosultak vagyunk a szerződések felmondására, tényszerű és eszmei kártérítés követelésére.

Egyéb megjegyzések:

Katalógusunkban a termék képe, mérete, jelzése, paramétere megtalálható. Azonban kisebb változások minden előzetes értesítés nélkül előfordulhatnak. A kisebb változásokra hivatkozva a termék átvétele nem tagadható meg.
Csak abban az esetben lépjen üzleti kapcsolatba velünk, ha Általános Szerződési feltételeinket megértette és elfogadta!

Kelt: Zsombó, 2020. június 29.