Szerszám és mérőeszköz import. Minőségi kínálat az ipar számára. Ügyfélszolgálat: +36 62 200 150 és info@mesterszerszam.hu
Kérdése van? +36 62 200 150
Műszaki adatok:
Jellemzők:
M3 x 0,5 - M4 x 0,7 - M5 x 0,8 - M6 x 1,0 - M8 x 1,25 - M10 x 1,5 - M12 x 1,75
M3 x 0,5 (Ø 20 x 5 mm) - M4 x 0,7 (Ø 20 x 5 mm) - M5 x 0,8 (Ø 20 x 7 mm) - M6 x 1,0 (Ø 20 x 7 mm) - M8 x 1,25 (Ø 25 x 9 mm) - M10 x 1,5 (Ø 30 x 11 mm) - M12 x 1,75 (Ø 38 x 14 mm)
1.sz. = M3 - M4
2.sz. = M5- M6
3.sz. = M8
4.sz. = M10
5.sz. = M12
1.sz. = M1 - M10
2.sz. = M4- M12
A termék szavatossága azt jelenti, hogy az árucikk a vásárlás időpontjában megfelel a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A szavatosság azonban nem terjed ki a nem rendeltetésszerű, vagy a használati utasításban leírtaktól eltérő működtetésből eredő hibákra.
A szavatossági időtartamon belül hibás teljesítésre hivatkozva reklamáció nyújtható be. A reklamációt a vásárlás helyén kell bejelenteni, a hibás termék és a fizetési bizonylat felmutatása mellett. Kérjük, a terméket minden tartozékával együtt szíveskedjenek visszavinni. A reklamációról a kereskedő köteles jegyzőkönyvet felvenni. Jogos reklamáció esetén a vásárló élhet szavatossági jogai valamelyikével.
A kettő éves szavatossági időtartam kettő részre oszlik. A vásárlást követő első hat hónapban annak bizonyítása, hogy a termék vásárláskor hibátlan volt, az eladó feladata. Az ezt követő másfél évben pedig a fogyasztónak kell bizonyítania a hibás teljesítést.
Szavatosság esetén a fogyasztónak nem minősülő vásárlónak kell bizonyítania, hogy teljesítéskor a termék már hibás volt.
Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
A szavatossággal kapcsolatos előírásoktól a vevő kárára eltérni nem lehet.
A reklamáció bejelentése illetve RMA / visszaküldési szám / igénylése a honlap, Interaktív - Reklamáció / RMA menüpontjában online lehetséges, szóbeli reklamációt - a félreértések elkerülése érdekében - nem fogadunk. A kifogásolt árut a jótállási vagy szavatossági időn belül kell visszaküldeni címünkre, a vásárlást bizonyító számla másolatával, illetve a hiba jellegének és keletkezési körülményeinek pontos megjelölését tartalmazó írásos nyilatkozattal. A viszonteladó által visszajuttatott árunál, az általa kiállított számla másolata is szükséges.
A visszajuttatott terméket minden esetben megvizsgáljuk, s amennyiben a hiba nem javítható és a reklamáció jogos, új termékre cseréljük. A javításra szoruló olasz import áruk teljeskörű szervizelésének helye: Vignola ( Mo ), Olaszország. Törekszünk arra, hogy a jogosan jótállásra / szavatosságra kötelezett árut 21 napon belül a hibát orvosolva visszajuttassuk a Vevő részére.
Amennyiben a visszajuttatott terméknél semmilyen hibajelenség nem jelentkezik, átvizsgálási költséget számolunk fel. A karbantartási munkák elvégzése a vásárló feladatát képezi, így csak karbantartott, tiszta termékeket veszünk át javításra. Ellenkező esetben karbantartási, tisztítási költséget vagyunk kénytelen felszámolni.
A számlán bármely szabálytalan javítás, törlés, átírás vagy valótlan adatok bejegyzése a szavatosság érvénytelenségét vonja maga után.
Megszűnik a szavatossági kötelezettség, ha a meghibásodás az alábbi okok miatt következik be:
A szavatosság érvényesítéséhez szükséges a vásárlás bizonylata. Kérjük, őrizze meg a szavatosság teljes időtartamáig !