Szerszám és mérőeszköz import. Minőségi kínálat az ipar számára. Ügyfélszolgálat: +36 62 200 150 és info@mesterszerszam.hu
Kérdése van? +36 62 200 150
Műszaki adatok:
Jellemzők:
A titán-alumínium-nitrid (TiAlN) bevonat előnyei és tulajdonságai:
A TiAlN bevonat titán, alumínium és nitrogén kombinációja. Felvitele PVD (Fizikai gőzfázisú leválasztás) technológiával történik. Ez egy univerzális felhasználásra alkalmas bevonat mely lehetővé teszi acél, rozsdamentes acél, öntöttvas, nikkel és titán alapú ötvözetek megmunkálást. További előnye, hogy hűtő-kenő folyadék használata nem feltétlen szükséges, azonban használata általában jelentősen megnöveli az élettartamot.
Alkalmas:
Előnyei:
A termék szavatossága azt jelenti, hogy az árucikk a vásárlás időpontjában megfelel a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A szavatosság azonban nem terjed ki a nem rendeltetésszerű, vagy a használati utasításban leírtaktól eltérő működtetésből eredő hibákra.
A szavatossági időtartamon belül hibás teljesítésre hivatkozva reklamáció nyújtható be. A reklamációt a vásárlás helyén kell bejelenteni, a hibás termék és a fizetési bizonylat felmutatása mellett. Kérjük, a terméket minden tartozékával együtt szíveskedjenek visszavinni. A reklamációról a kereskedő köteles jegyzőkönyvet felvenni. Jogos reklamáció esetén a vásárló élhet szavatossági jogai valamelyikével.
A kettő éves szavatossági időtartam kettő részre oszlik. A vásárlást követő első hat hónapban annak bizonyítása, hogy a termék vásárláskor hibátlan volt, az eladó feladata. Az ezt követő másfél évben pedig a fogyasztónak kell bizonyítania a hibás teljesítést.
Szavatosság esetén a fogyasztónak nem minősülő vásárlónak kell bizonyítania, hogy teljesítéskor a termék már hibás volt.
Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
A szavatossággal kapcsolatos előírásoktól a vevő kárára eltérni nem lehet.
A reklamáció bejelentése illetve RMA / visszaküldési szám / igénylése a honlap, Interaktív - Reklamáció / RMA menüpontjában online lehetséges, szóbeli reklamációt - a félreértések elkerülése érdekében - nem fogadunk. A kifogásolt árut a jótállási vagy szavatossági időn belül kell visszaküldeni címünkre, a vásárlást bizonyító számla másolatával, illetve a hiba jellegének és keletkezési körülményeinek pontos megjelölését tartalmazó írásos nyilatkozattal. A viszonteladó által visszajuttatott árunál, az általa kiállított számla másolata is szükséges.
A visszajuttatott terméket minden esetben megvizsgáljuk, s amennyiben a hiba nem javítható és a reklamáció jogos, új termékre cseréljük. A javításra szoruló olasz import áruk teljeskörű szervizelésének helye: Vignola ( Mo ), Olaszország. Törekszünk arra, hogy a jogosan jótállásra / szavatosságra kötelezett árut 21 napon belül a hibát orvosolva visszajuttassuk a Vevő részére.
Amennyiben a visszajuttatott terméknél semmilyen hibajelenség nem jelentkezik, átvizsgálási költséget számolunk fel. A karbantartási munkák elvégzése a vásárló feladatát képezi, így csak karbantartott, tiszta termékeket veszünk át javításra. Ellenkező esetben karbantartási, tisztítási költséget vagyunk kénytelen felszámolni.
A számlán bármely szabálytalan javítás, törlés, átírás vagy valótlan adatok bejegyzése a szavatosság érvénytelenségét vonja maga után.
Megszűnik a szavatossági kötelezettség, ha a meghibásodás az alábbi okok miatt következik be:
A szavatosság érvényesítéséhez szükséges a vásárlás bizonylata. Kérjük, őrizze meg a szavatosság teljes időtartamáig !